Keterujaan ke-2

Salam.

Wah, It been so exciting when I'm built a new blog for myself. Rasa cam begitu teruja sekali umpama pertama kali membuka laman ini. Teringat pula zaman muda-mudi dahulu, balik ke tahun 2006 dimana aku memulakan aktiviti Blogging.

Ketika itu aku tidak mengetahui apa-apa. Semuanya depend on Drill dan Practice. Semuanya hentam kromo. Blog pun tak aku tahu apa kebendanya.. Tapi kali ini pembukaan blog ke-2 menggunakan pelantar Blogspot hanya sebagai langkah alternatif. Hahhaa... Keep trying and trying....

Jadi apa sebenarnya tujuan aku membuka Blog ke-2 ini. Well, the answer is simple. Kita ni manusia, sentiasa merasa bosan dengan benda yang sama. Perlu ada pembaharuan dalam hidup. Jadi tujuannya sama. Mencari kelainan dalam mencorakkan penulisan, pemikiran dan idea-idea khusus untuk Blog ini.

Jadi kepada rakan-rakan Wordpress, tolong jangan terasa hati dengan pembukaan wadah yang menggunakan pelantar lain ini. Bukan membelot, cuma sekadar mencuba sesuatu yang berlainan. Adios!




D'AMieN Copyright © 2008





|

5 comments:

Nandre The Legend said...

pasai apa hang buat blog baru nie?

Raptor 7 said...

hahahhaaa..
alamak, abang nandre marah aku daftar jadik geng2 blogspot la..
rilek la bro, kalo nak komen pi blog wordpress aku na? ni tempat aku nak bersendiri meluahkan perasaan. cheewahhh...

Anonymous said...

sudah la amin, luah perasaan konon.. sentimental nya hang nie, nampak hip hop... hahahahahahaa

Raptor 7 said...

ala, malique too phat tu hip-hop gak, bleh je buat lagu sentimental..
takde orang nak kecoh pun mr. big...

mar!ahaf!z said...

ni tempat rahsia ke?